Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Magyar

Hungarian
English
Termékeink
Levegőmotor - G1/2
175.000,0 Ft + ÁFA
Menny.:db

Levegőmotor - G1/2" - 1,6kW - P1V-A160A0900

175.000,0 Ft + ÁFA
Menny.:db
Cikkszám: PMP1VA160A0900
Raktárkészlet: 1 db raktáron

Pneumatikus forgó lapátos légmotorok - P1V-A sorozat

A P1V-A sorozat a Parker pneumatikus forgó lapátos légmotorjainak termékcsaládja, amelyet nagy igénybevételű alkalmazásokhoz terveztek. A motorházak festett öntöttvasból készülnek, az alkatrészek pedig tömítettek, hogy nedves és piszkos környezetben is működhessenek.


Műszaki adatok

  • Termékcsalád: P1V-A - Power Line légmotor
  • Teljesítmény: 1600W (elérhető 1600, 3200, 5000, 6000, 9000 és 18000 Wattos teljesítménnyel)
  • Konfiguráció: Sebességváltó nélkül / Karima rögzítés
  • Opciók: Standard lapátok (szakaszos használatra)
  • Szabad fordulatszám: 9000 RPM
  • Rögzítési pozíció: Korlátozásmentes
  • Csatlakozás típusa: G1/2 csatlakozás (BSPP)
  • Minősítések: ATEX-tanúsítvánnyal rendelkező változatok robbanásveszélyes környezetekhez (P1V-A160, P1V-A320, P1V-A500, P1V-A600 modellekhez)
  • Üzemi nyomás: 3-7 bar
  • Üzemi hőmérséklet: -10°C és +110°C között (-20°C és +40°C között robbanásveszélyes környezetben)
  • Forgatónyomaték: 3.3-17.0 Nm (névleges nyomaték: 3.4-2460 Nm 6 bar nyomáson, a kiviteltől függően)
  • Port mérete: G 1/2-től G 2-ig
  • Súly: Változó, a teljesítménytől és a sebességváltó verziójától függően
  • Szabványok: IEC, ATEX

Leírás és Paraméterek

Funkció és kialakítás

Alapmotorok: Minden pneumatikus motor alapfelszereltségként rugóterhelésű lapátokkal van felszerelve, ami nagyon jó indítási és alacsony fordulatszámon történő járási jellemzőket biztosít. A motorok egyszerű felépítése nagyon megbízhatóvá teszi őket, hosszú élettartammal és könnyű szervizelhetőséggel.

Motorok bolygókerekekkel: A P1V-A bolygókerékkel kombinálva kis beépítési méretekkel, a teljesítményhez viszonyított alacsony súllyal, szabad beépítési pozícióval, alapfelszereltségként karima rögzítéssel, soros kimeneti tengellyel és magas hatékonysággal rendelkezik. Tengelyfordulatszámuk 190-től 600 ford/percig, nyomatékuk 32-től 84 Nm-ig terjed.

Motorok csigakerekekkel (homlokkerekes): A P1V-A csigakerékkel kombinálva magas hatékonysággal, egyszerű karima vagy lábrögzítéssel és versenyképes árral rendelkezik. Tengelyfordulatszámuk 18-tól 625 ford/percig, nyomatékuk 24-től 2460 Nm-ig terjed. Az olajfürdős hajtóművek miatt a beépítési pozíciót előre el kell dönteni. A beépítési pozíció határozza meg a sebességváltóban lévő olaj mennyiségét és a töltő- és leeresztő dugó helyét.

Motorok csigahajtással: A P1V-A csigahajtással kombinálva a következő tulajdonságokkal rendelkezik: a nagy áttételű sebességváltók önzáróak, ami azt jelenti, hogy a kimeneti tengelyt helyzetben tarthatják, egyszerű karima vagy lábrögzítéssel a bal vagy jobb oldalon, kis beépítési méretekkel és versenyképes árral. Tengelyfordulatszámuk 37-től 350 ford/percig, nyomatékuk 40-től 980 Nm-ig terjed. Az olajfürdős hajtóművek miatt a beépítési pozíciót előre el kell dönteni. A beépítési pozíció határozza meg a sebességváltóban lévő olaj mennyiségét és a töltő- és leeresztő dugó helyét.

Tartófékek: Sebességváltó nélküli motorok elejére szerelhetők, és előre összeszerelve a motorra vagy opcionális elemként is megrendelhetők.


Anyagspecifikáció

Motor:

  • Motorház: Öntöttvas szintetikus festékkel
  • Tengely: Magas minőségű acél
  • Ék: Edzett acél
  • Külső tömítések: NBR (nitrilgumi)

Bolygósebességváltó:

  • Ház: Ötvözött acél szintetikus festékkel
  • Tengely: Edzett acél
  • Ék: Edzett acél
  • Tengelytömítés: NBR (nitrilgumi)

Csigakerék (homlokkerekes) sebességváltó:

  • Ház: Alumínium vagy öntöttvas szintetikus festékkel
  • Tengely: Edzett acél
  • Ék: Edzett acél
  • Tengelytömítés: NBR (nitrilgumi)

Csigahajtású sebességváltó:

  • Ház: Alumínium vagy öntöttvas szintetikus festékkel
  • Fogaskerék: Öntött foszforbronz
  • Csiga: Ötvözött, edzett acél
  • Tengelytömítés: NBR (nitrilgumi)

Piaci felhasználás

  • Gyári automatizálás
  • Szerszámgépek
  • Nyomda- és jelölőberendezések
  • Járműszerelő üzemek
  • Bányászat
  • Olaj- és gázipar

Alkalmazási területek

  • Keverők és keverőkészülékek
  • Villamosenergia-termelés
  • Nyomatékgenerálás

Jellemzők és előnyök

  • Sokkal kisebb beépítési méretek, mint a megfelelő elektromos motoroké.
  • Leállásig terhelhetők, sérülés nélkül.
  • Úgy tervezték, hogy ellenálljanak a legkeményebb hőmérsékletnek, rezgésnek, ütésnek stb.
  • Folyamatosan megállíthatók és újraindíthatók sérülés nélkül.
  • Súlyuk többszörösen kevesebb, mint a megfelelő elektromos motoroké.
  • A legmostohább környezetben is használhatók.
  • Egyszerű tervezési elvük nagyon könnyű szervizelhetőséget biztosít.
  • Alapfelszereltségként megfordíthatóak (irányváltós).
  • A kialakítás és a kevés mozgó alkatrész hozzájárul a megbízhatósághoz.
  • Robbanásbiztos és ATEX-tanúsítvánnyal rendelkezik.

Általános műszaki adatok

  • Nemzetközi szabványok: N/A
  • Névleges teljesítmény: 1600, 2600 és 3600 Watt
  • Telepítés: A homlok- és alaplapra szerelési kombináció rugalmasságot kínál az alkalmazásban és a tervezésben. A csigakerék (homlokkerekes) és csigahajtású sebességváltók olajfürdős kivitelűek, ami azt jelenti, hogy a beépítési pozíciót előre el kell dönteni. A beépítési pozíció határozza meg a sebességváltóban lévő olaj mennyiségét és a töltő- és leeresztő dugó helyét.
  • Beépítési pozíció: Tetszőleges

Üzemi és környezeti adatok

  • Üzemi közeg: 40 μm szűrt, olajköddel kenett sűrített levegő
  • Olajüzem: 1-2 csepp köbméterenként, ISO8573-1 tisztasági osztály 3.-.5
  • Ajánlott olaj: Élelmiszeripari Klüber olaj 4 UH1- 32 N
  • Korrózióállóság: Magas korrózió- és vegyszerállóság
  • Javítható: Igen